2011. november 15., kedd

Angyalkám

Botond 1600 grammot nyom a 30-ik héten. Egyre többször érzem, hogy mocorog, eddig ezt hittem rugdall, de az ultrahang után rájöttem, hogy inkább bokszol a drága... :) Az már biztos, hogy nem szeret szerepelni, a 12-ik heti tarkóredő-vizsgálat kb. 20 percet vett igénybe, annyira bujkált, és most sem könnyítette meg a helyzetünket.

Szó szerint bújócskát játszott velünk, de azért egy mosolyt sikerült elcsípnünk, miután grimaszolt kettőt, csücsörített párat és ránkkacsintott. Ha eddig nem is voltam benne biztos, most már tudom milyen az: szerelem első látásra :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos!!! És fogadjunk, hogy tudja, hogy kik leskelődnek nála. :)

    Azt meg nem is tudom, hogy mondtam-e de nem emélkszem, szóval bejött a megérzésem, hogy fiú lesz és ennek most nagyon örülök.

    Puszi és vigyázz magatokra! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük Anita, remélem hamarosan én is nézegethetem a Ti angyalkátokat! :)

    A környezetemben mindenhol fiú jön most :) Biztos ilyen csillagállás volt :)

    VálaszTörlés
  3. Most nézem csak, a második mondatom nem valami értelmes... na mindegy.

    A mi angyalkánkra úgy néz ki, még várni kell egy darabig, ugyanis csak az új krisztusi engergiákba hajlandó beleszületni. :) De most már nem is sztresszelem magam rajta szerencsére, mert leghamarabb jövő év végén fog megszületni, de inkább csak 2013-ban.

    VálaszTörlés
  4. Nem vagy még lemaradva, jönni fog, amikor itt az ideje!!! Én hat évet vártam :) Igaz nem rá, hanem a megfelelő apára :)

    VálaszTörlés
  5. Tudom, már nem is akarom sürgetni egyáltalán. :) Ami azt illeti, az apára nekem is várni kellett, még ha tudtam is, hogy ki lesz az. De már nagyon-nagyon közeledik ehhez az állapothoz.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos és imádnivaló már most! :) Különben a videón pont azt mondja: Naaaaaa, anyaaaaaaaaa, haggyámá aludni! :))))))

    VálaszTörlés
  7. Igen Detti, aztán meg ilyenkor (meg fél éjjel) tornaórát tart :) :) :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon kis édes ez a Bo-lurkó!

    VálaszTörlés