2011. április 20., szerda

Hihetetlen, de ilyen is van...




Történt velem valamikor régesrégen, nem egy messzi-messzi galakszisban, csak Debrecenben (decemberben) egy karácsonyi vásárban, hogy az ezüstékszer-mániámra igen érzékenyen hatott egy stand. Csak álltam, és majdnem csorgott a nyálam. Ott és akkor csak annyit mondtam a kedvesemnek, hogy elolvadnék egy ilyen nyaklánctól. Aztán, hogy biztosra menjek, elküldtem neki a lánc beszerzésének pontos helyét és minden tudnivalót... hát nem túl romantikus, de legalább garantáltam magamnak, hogy szenteste olvadhassak. És mondhatom, hogy szerelmem azóta is töretlen (Levi felé is), és a kollekcióm is egyre bővült. A lánchoz megkaptam a hozzá passzoló fülbevalót, majd a karkötőt is, és a többi. Ma már nem azon töprengek, hogy magyarékszert vegyek fel, vagy valami mást, hanem azon gondolkodom, melyik magyarékszert. Igen. Magyar Ékszer. Ősmagyar motívumokkal, mert magyar vagyok, büszke a gyökereimre, és jóleső érzéssel tölt el, ha olyan jelképvilág van rajtam, ami rólam, nekem szól.

A "fagyöngy" motívumos karkötőm, ami a néphitben a lélek szimbóluma, szinte két éve hozzám nőtt. Nagy ritkán vettem csak le, így hát talán nem is csoda, hogy pár hete azt vettem észre, hogy az egyik igazgyöngyöm kiugrott a foglalatból. Sóhajtottam egyet, hogy majd egyszer talán visszaviszem. Aztán a múlt héten a munkahelyemen vettem észre, hogy nincs meg az egyik fülbevalóm. Meg voltam győződve róla, hogy otthon esett ki, aztán feltúrtam az ágytól a fürdőszobán át mindent, a kocsit is szétkaptam, és sehol nem találtam. Eljött az idő, hogy felvegyem a készítővel a kapcsolatot. Írtam nekik egy mailt, ezt és a választ idézem itt:

----- Original Message -----
From: HajdúZsuzsi
To: info@magyarekszer.hu
Sent: Friday, April 15, 2011 10:57 AM
Subject: érdeklődés

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Érdeklődni szeretnék, hogy van-e lehetőség fél pár fülbevaló vásárlása. A problémám, hogy elhagytam a kedvenc MAGOS ISTENFALEVÉL FÜGGŐ-m fél párját.

A másik gondom, a köves fagyöngy karkötőből az egyik kő kiesett, ezt tudják-e pótolni, és ha igen, mennyibe kerül. (fehér gyöngy van benne).

Válaszukat várva, köszönettel
--
Hajdú Zsuzsanna



és a válasz, mely két órán belül érkezett:


Kedves Zsuzsanna!

A fél pár fülbevalót Magyarékszer garancia keretén belül elkészítjuk, természetesen térítésmentesen. Ugyanez a helyzet a gyönggyel is.
Postán vagy szemályesen hozza be az ékszereket?
Tisztelettel-Szentimrey Gábor



Hűű, valamit nem jól értelmezek... elolvastam háromszor egymásutánjában, és közben az állam körülbelül kétszer koppant az asztalon. Ilyen létezik? Van ilyen Magyarországon? Látjátok, van. Még ha hihetetlen is, de léteznek még olyan kereskedők, akik nem mindenekelőtt tartják számon a hasznot. Bár ki tudja, lehet csak jó az üzletpolitika? Lehet a tulajdonos tudta, hogy ha be fogom vinni az ékszereimet, és meglátok egy-két szép új csodát, nem fogok tudni ellenállni? Lehet tudta. Lehet tudta, hogy ha én elégedett vagyok, akkor "reklámozni" fogom őt? Lehet. Lehet csak tisztességes és becsületes? Nem tudom, de továbbra is boldogan és elégedetten fogom viselni az ékszereit, és remélem, hogy Ti is.... :)




És íme a legújabb szerelem-szerzemény: a szivecskés tulipántos csoda, bordó kővel. Népi hagyományainkban a tulipán és a szív jelképkapcsolat a női-férfi szembenállás és fizikai különbségek megfogalmazása, ezért igen gyakran egymásba rajzolják a két jelet a szerelmi ajándékokon. Ilyenkor a tulipán a nőiesség, míg a szív a férfi jelképe. És még egy apróság: a tulipán a liliomfélék családjába tartozik, a Zsuzsanna pedig liliomot jelent. Hát még egy indok, azon túl, hogy gyönyörű, dilemmázak majd, melyiket vegyem fel...

4 megjegyzés:

  1. Jó érzés, hogy ilyen is van (idővel talán egyre többen, bár még lehet sok időnek el kell telnie). Ezek az ékszerek pedig gyönyörűek! :) Ha még egyszer választhatnék karika gyűrűt, innen tenném. Na majd hátha valami kerek évfordulóra... :)

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos Zsuzsi! Szeretem olvasni amit írsz :)
    Ez a magyarság dolog is... csodálatos!

    Mikor látlak már, annyi mesélni valóm lenne :))))

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zsuzsa!
    Biztosíthatlak, hogy a "tulajdonos", akinek a legnagyobb tulajdona, nem a cég, hanem ami a fejében, lelkében van, biztosan nem tudta, hogy Te reklámozni fogod a "Magyarékszert"! Mert egészen másfajta elkötelezettség hajtja! Kívánod Neked minden jót, és nagyon köszönöm a bejegyzésedet is. Ha megengeded, továbbítom Neki. (mármint az érdekeltnek, SZentimrey Gábornak) Biztosan nagyon jól fog Neki esni.
    Minden jót kívánok neked, a feleség

    VálaszTörlés
  4. Kedves Réka!
    Örülök, hogy megtaláltad a bejegyzésem :) És örülök annak is, hogy jó szívvel ajánlhatom ezután is mindenkinek a Magyarékszert!
    Csak így tovább, ami az elkötelezettséget illeti! És tiszta szívből kívánok én is minden jót Nektek!

    VálaszTörlés