2013. március 24., vasárnap

A nagy könyvreparálás

Boti a könyvmoly - simán átrágja magát minden könyvén. Szó szerint. A tizenpár fogacskáját folytonos edzésben tartja, és nemcsak a fa építőkockákat eszi meg, de a könyveket se kíméli. Értem én, hogy szereti a könyvet, de hiába mondom neki, hogy megenni azért nem kell. Biztos sokat hallotta anyájától: "úgy szeretlek, majd' megeszlek"... gondolta igaz lehet ez az irodalomra is. 
 És egyre csak gyűltek a könyvek, amiket Botond "kiolvasott". Rendszerint rájuk ült, majd a 13 kiló fogságából szabadulni nem tudó könyv nagy reccsenéssel, illetve szakadással adta meg magát az én akaratos fiamnak. Szóval terveztem, hogy meg kéne őket reparálni, de nem tudtam hogyan kezdjek neki. A celluxos módszer nem vált be. Aztán kaptam egy jó tippet: ívben kapható öntapadós átlátszó fólia... Hogy mennyire fog beválni, azt még nem tudom, mindenesetre ma 11, azaz tizenegy könyvet tettem - legalább egy kis időre - használhatóvá. 

Apa is szereti a könyveket. Bár egy kicsit más oldalról mutatta meg Botinak a könyvek iránti szeretetét. Így is jó, a lényeg, hogy "használjuk", no meg a fantáziánkat is!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése