2012. január 21., szombat

Visszaszámlálás: 2 nap


Tegnap nagy-nagy keretezésben voltam este. A két elkészült babás keresztszemes nyerte el végső formáját, ilyenképpen:
Ahogy egymás mellé tettem őket, jöttem rá, hogy jó-jó ez így, de olyan túl barna... csak meg kéne csináljam még a kis kedvenc színes biciklis kacsátot, őtetet:
Bele kell húzzak, bár tegnap este óta egész jól haladok. Mondjuk nagyon mást se csináltam... Mert hát akinek olyan jó dolga van, hogy a barátnője süt-főz rá... az üljön csak nyugton a fenekén, és élvezze a várandóssága utolsó napjait...

Apropó utolsó napok. Levikém elment osztálytalálkozni. Nincs is ezzel gond, megbeszéltük, ha bármi van, fél órán belül jön... Anyum kitalálta, hogy akkor ő délelőtt megy el csavarogni, nehogy egyedül maradjak délután... Mondtam, hogy jönnek Barbiék, úgyhogy nem kell túlaggódni, valaki lesz velem. De hát különben is, nem esik ki az a gyerek olyan hipphopp... nem kell engem őrizni. A vége csak az lett, hogy Barbiék se jöttek, anyu is elment, és még a kutyát is vitte... Na mondom a nagy túlaggódásnak az lett a vége, hogy "még a kutya se vigyáz rám..."

És a végére még egy kép, ha valaki ért hozzá, megmondhatná, hogy "leszállt-e" már a hasam... Csak hogy tudjam mire készüljek :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése