2012. január 19., csütörtök

Visszaszámlálás: 4 nap

Kellemes sms-re ébredtem 7.50-kor: számlaőr, beérkezett utalás... hm... nem vártam, nem tudom mire fel kaptam az mtva-tól pénzt, de hát csak nem kell visszautaljam. Azon gondolkodtam, milyen jó lenne minden nap ilyen sms-re ébredni.... álmodik a kismama.... :)

Még mindig tart a sárgabaracklekvár utáni kívánósságom. Barbi istenifinom káposztaleveskéje után mi is lehetne jobb második, mint egy kis Rózsika dédimamaféle lekváros palacsinta. Neki is feszültem az üvegnek, de nem akarta megadni magát. Pedig küldtem a kupak alá levegőt is. Anyum is küzdött vele... Gondoltam én, mégse kellett volna elhozni az utolsó két üveggel... Aztán csak-csak kifárasztottuk ketten, és hozzájutottunk az isteni finom.... birsalmalekvárhoz... :) Na mondom, ezért nem akart ez kiszabadulni, ő tudta, hogy a lelkem mélyén nem őt akarom megenni.

Horoszkópügyileg nagyon érik a vízöntőség, aminek szintén örülök/nék, azt hiszem elmondhatom, hogy szeretem a vízöntőket, és csak aszerint a nagyon pici szerint, amit utána olvastam is úgy érzem, jobban járunk egymással, ha nem bak lesz a csemete. És hogy minden szempontból határeset a gyerek, mi sem bizonyítja jobban: ha "hihúzzuk" január 23-ig, a kínai horoszkóp szerint sárkány lesz, mint az anyja... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése