2012. január 18., szerda

Visszaszámlálás: 5 nap


Még mindig káposzta... Ezúttal Barbibarátnőmnek hála, tegnapelőtt hozott paradicsomoskáposztát, az volt tegnap és ma az ebéd, bundáskenyérrel. De hogy mára se maradjak káposzta nélkül, kaptam tőle korhelylevest, ez lesz holnap az ebéd, ma vacsorára pedig rakott savanyúkáposztát ettünk. Már gondolkodtam azon, hogy ha ennyi káposztát eszik a gyerek odabent, hát biztos nem lesz baja tőle idekint se :)

És végre oda tudtam adni az én gyönyörűséges koszorúslányom anyukájának az esküvői fényképeket. Hihetetlen, hogy nyár óta nem találkoztunk... És van már babamérlegünk is, hála Ritáéknak, úgyhogy nagyjából mostmár tényleg minden készen várja Botond érkezését!

Keresztszemezésileg azt hiszem most feladom egy kicsit. Nekiálltam egy "házi áldásnak". De cirka méter-szer-kettő lenne a mérete, amit enyhén túlzónak találok... Levinek meg nem tetszik, hogy fekete anyagom van csak, tehát még azt hiszem most hagyom abba...
Aztán akartam még hímezni egy fityegőt a kocsiba, "BABA AZ AUTÓBAN" felirattal, de valószínűleg ez is az értelmetlen-kategória lenne... annyira le van sötétítve az ablak, hogy a kutya nem látná. De akkor mit csináljak? Szerintem holnapra marad a ruhák szortírozása.... ha nem megyünk szülni :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése