2012. január 13., péntek

Visszaszámlálás indul: 10 nap

Még 10-et kell aludni, és itt lesz Botond, ha nem jön előbb, vagy később... ki tudja? Szerintem csak Ő! De bizunk benne, hogy tudja a dolgát :)

Tegnap éjjel már nyűgös voltam, hogy csak a hidegfrontnak köszönhetően, vagy a babának is, azt nem tudom. Levi nem aludt jól, állitólag horkoltam - nincs kizárva... De mivel ő vergődött mellettem, én is nyugtalan voltam. Aztán befeküdt az én helyemre, és ő is horkolt... Gondoltam nem velem van a baj, hanem az ággyal... :)

Aztán felkeltünk, bevásároltunk. Főztem. A napokban káposztát-káposztával, ma karfiolt karfiollal... A szoptatás alatt ugyanis ezek tiltólistások... Tegnapelőtt káposztástészta volt, tegnap kelkáposztafőzelék, ma karfiolleves és csőbensült karfiol. A napokban még tutti előszedem a karácsonyról lefagyasztott székelykáposztát is...

Mint a szél, olyan viharos sebességgel telnek a napok. Izgalmas napok, várakozással teli napok!

1 megjegyzés:

  1. Szia Zsuzsi!

    Annyira, de annyira irigyellek. Ezek olyan csodás napok voltak számomra és hidd el ami ezután következik az felülirhatatlan boldogság. Nagyon drukkolok nektek.

    u.i.: én január 22-ikén születtem, csak pár évvel korábban.

    Sok-sok puszi

    VálaszTörlés